Skip to content

Phoemul neputintei : “Mi-e urît”…

February 6, 2013

Mi-e urît

Mi-e urît de tati si mami și de haide
Mi-e urît de cărniță și leniță, de iubi și de scumpi
Mi-e urît de pula mea – nașpa mă încovoiae. 
Aveam o limbă – mi-au rămas gingiile altora.

Aveam har – mi-ați dat neputință… și cărniță… semne goale in gura mea, unde nu intră tati si mami, unde cărniță si leniță sînt vorbe de bună-cuviință…
… molfăite de gingiile altora. 

Deci. Plam.

Aici termin phoemul.

Dar împlamea.

Mi-e urît.

Si l-aș relua și nu l-aș termina, cum e bine cu phoemele, dar in ce limbă, plamea? limbă de tati si mami și de cărniță și neputință? Limbă cu gingiile altora?

Mi-e urît. 

From → Paraphernalia

7 Comments
  1. Da de ce ti-i urit, nene Dane?

  2. De “nene”.

  3. Domnul Istaspe permalink

    “Pula mea” nu e doar “pula mea”, e vehicul pentru intonatie. Un fel de “forgetaboutit”. Nu poti compara “pula mea” cu “lenita”.

  4. zic si io, nu dau cu paru’ : ce-i aia “lenita” ???

Leave a Reply

