Skip to content

Madame Bovary la Neptun (sau: Cavalerul Morman Mort)…

May 27, 2013

.

Cavalerul Morman Mort aici… Linkul din prezentarea volumului Istorii Șamanice era rupt. Iat-o aici, in toată splendoarea ei de manual, insoțită de o completare teoretică :

.

O planetă de cucoane Bovary
https://cabalinkabul.wordpress.com/2013/03/28/o-planeta-de-cucoane-bovary/

.

Cine spunea ca nu poți fi un macho feminist nu a citit Istoria Șamanismului Românescu, care conține, pentru ornitofili, și grila de decriptare filosofică numită Frenetica moarte a lui Martin Heidegger :

.

Istoria Șamanismului Românescu…
https://cabalinkabul.wordpress.com/2013/05/24/istoria-samanismului-romanescu-2/

 

Cabal in Kabul

Image

— ”Am 17 ani și nicio crevasă în sfârcuri“… îmi spuneam la oglindă, sau ceva în genul ăsta, naiv-copilăresc, mi-i cîntăream, așa mici și tari, fără nicio intenție auto-erotică, doar mă surprinsesem deodată frumoasă, cînd mama, care intrase după mine în baie, s-a uitat acru și mi-a zis: ”așa îi aveam și eu până să te fac“…

Zicând asta, Imola a făcut o grimasă care a urâțit-o pe loc, strângându-i buzele într-o linie albă. A tăcut, și-a mai aprins o țigară, cu ochii pe jumătate închiși, rea.

— Ani de zile mi-am strivit sînii după aia și i-am dușmănit… Imi dădeam pumni în piept… Mama mea… cățeaua…

— Nici acum n-ai crevase, am încurajat-o, ușurat că macar aici nu trebuia să mint.

Așa cum zăcea pe spate, fumând, îi cădeau într-o parte, molcuț, însă mie îmi place asta, ador femeile obosite. Eram în camera ei de la hotel și ne…

View original post 1,527 more words

From → Paraphernalia

Leave a Comment

Leave a Reply

