Skip to content

Blogul lui Alexe… Statistici de sfărșit de an…

December 7, 2013
 Untitled

Iată : am lansat blogul ăsta în ianuarie, m-am ținut de el într-o doară, ba am și fost delăsător luni de zile peste vară, iar acum, după 11 luni, am atins o jumătate de milion de vizualizări…

Rezultatul e încă modest, dar este, cred, o dovadă că se poate fără sprijin, fără publicitate, fără linkuri spre alte site-uri, fără sponsorizare, fără tamtam……
Și tocmai ce am deschis o noua rubrică : ISLAM, accesibilă în bara de sus, sub bannerul cu titlul.
.
O funcție de căutare mai bună cred că ar trebui să am, apoi ceva ordine în rubrici… Iar de ar fi să pun reclame, cred că aș accepta una singură : de la Dacia, pentru rubrica Dacopatie
Știu însă că n-au să vrea ei, pentru că dacii teleportându-se nu aveau, de fapt, nevoie de quadrige, ceea ce explică de ce nu s-au găsit roți pe aici pe la noi…

From → Paraphernalia

4 Comments
  1. Zahar TOS permalink

    Pe domeniul wordpress.com nu ai voie sa pui nicio reclama de-a ta. Citeste TOS.

  2. Dan Niță permalink

    Am ajuns absolut întâmplător pe blogul tău.
    Iar de atunci, nu mă mai pot abține să te citesc.
    Sper să nu te plictisești.

Leave a Reply

