Skip to content

Shalimar în punctul lui rebbe G.

December 6, 2016

Nici eu nu primisem vreun cadou până la ăsta, dar nici nu-mi mai trebuie altul. Genul de desfătare prin ricoșeu care arată că ai atins nota justă…

Plus că vine de la cineva care a știut cum să savureze, cu vinul aproape.

Alexandra Hâlma

Nu pot fi ipocrită (de data aceasta) și voi recunoaște că îmi plac parfumurile mai mult decât cărțile, cel puțin când vine vorba de cadouri; spun asta fără vreo legatură cu textul de mai jos, ci doar pentru că se apropie Crăciunul și poate unora le este de folos informația.

În așteptarea parfumului de sărbători, pentru că a avut un preț decent, mi-am cumpărat singură noua carte a lui Dan Alexe. (asta pentru că nu se face să mergi la lansare și să nu cumperi cartea cu autograf inclus). Am citit-o apoi așa cum e normal să citești o carte care te interesează cu adevărat: trântită în fotoliu, cu picioarele întinse pe măsuța de cafea și un pahar cu vin roșu lângă, pentru curaj.

Nu mă pricep să scriu recenzii și nici comentarii literare nu fac din pricina traumelor acumulate în liceu: “Ia împărtășește-ne, domnișoara Avram, ce a vrut sa…

View original post 539 more words

From → Paraphernalia

Leave a Comment

Leave a Reply

